En shoppoholics bekännelse

Idag har vart en bra dag. Jobbade till 15 och visste inte riktigt vad jag skulle göra efter det. Skulle egentligen träffat min älskade moder men hon fick förhinder. Fick ett ryck och var nära på att åka in och tatuera mig (heavenly ink har dropin på måndagar) men Joakim lugnade ner mig lite, tur det för man vill ju inte ångra sig. Inge bra att stressa sånt. Men såfort mars-lönen kommer så blir det av. Längre än så vill jag inte vänta. Hehe.
Jag bestämde mig för att åka till Täby C istället och bränna lite pengar. Det hade jag inga problem med alls. Haha. En vända på Ginatricot och 600spänn var brända. Kändes lite jobbigt då jag i vanliga fall brukar köpa kläder på rea. Men denna gång ville jag verkligen unna mig/stilla behovet. And it feels gooooood!

Imorn är det som tjatat Truestories födelsedag. Ska bli himla trevligt att hänga med henne, Nina och Louise, samt massa andra gamla rävar. Det får inte bli för sent bara och inte för full. Stället vi ska till har bira för 39kr. Galet! Får se hur det går med det. Hehe.

Nu ligger jag i sängen (som vanligt när jag är hemma), kollar på vänner (snart Familjen Annorlunda) och äter cashewnötter med sour crem & onion-smak. Så jävla gott!


Imorn börjar jag kl 12. Underbart att få sova ut. Gillar verkligen inte att gå upp tidigt.
Fredens.




Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0