Fredag hela veckan

Äntligen fredag! Så skönt. Slutar tidigt också så jag ska åka in till stan och möta Chili. Kul! Tog vårjackan idag också. Fast en halsduk också. Blåster massa ute! Solglajjorna hängde med också. Gött!

4½ timme på jobbet är inte fy skam alltså. Även fast jag inte tycker om att gå upp tidigt så är det ändå skönt att kunna göra ngt på dagen iaf. Komma ut lite. Annars är det bara hem på en gång, äta och sen lägga sig inom nån timme.

Gud vilket kast morgonhumör jag har alltså, och pappa är expert på att göra det värre. Om man ska upp vid 10 och man väcks kl 7 av att han lever rövare i köker. Skitkul! Eller frågar "är du pigg?" när man precis har vaknat och man inte ens fått upp ögonen ännu. Vafan ser det ut som?! Haha. Och han har fortfarande inte lärt sig. Väcker en 10min innan man ska gå upp. Låt mig vara!! Om jag försover mig en morgon och måste stressa så kan det försöra hela dagen...
Joakim har förstått det där, nästan iaf, att inte prata med mig så mycket på morgonen. Även fast han har en tendens att ligga kvar i sängen tills 10min innan man ska gå och det tar 15min för honom och komma igång, även fast jag säger till honom och tjatar att han ska gå upp. Det HATAR jag verkligen! Han har blivit utskälld x antal gånger för det. Nu har han förhoppningsvis fattat. Hehe.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt hemma, kolla på film och äta gott. Choklad, läsk, glass och kakor. Hemmagjort pizza till middag. Smaskens. Är sugen på plopp! Hehe.

Ha en bra och solig idag!
Hej.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tjingeliiiing! JAAAA äntligen fredag!!! FIIIFAN vad gött!!! Jomen jaa! Vi sätter upp mål o tränar o peppar varann ;) Deal! ;) Du får döpa om bloggen till Sofias träningsblogg, hihihihi ;)



O du, Keine? vad är det?!

PUSS!

2009-03-27 @ 17:30:35
URL: http://annasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0