Gråt inte över spild soya

Gårdagen vart mycket lyckad. Åkte hem till Karins snubbe efter jobbet och där bjöds det på thaisoppa med kyckling/sockerärtor, bröd som Karin hade bakat och en och annan öl. Hon fick också en skitgod skumpa som smakade äppelcider och den drack jag, Karin och Nina duktigt av. Kul att träffa söta Nina igen. Det var jättelänge sen!
Sen drog vi (vi var väl 10-12 st typ) till ett hak vid Hötorget, Dovas, det var vi och ett gäng 40/50 taggare. Hehe. Men soft var det. Joakim, som skulle komma och möta mig efteråt, kom in tidigare och tog en öl han också. Paou kom dit också, har inte träffat henne sen jag fyllde år, i november liksom. Tiden går verkligen fett fort.
Nästa helg är det traffic och då lär man träffa en del folk igen. Länge sen man va på det också. Det får ju inte bli för mycket av det goda liksom. På gott och ont.

Idag är jag faktiskt inte bakis alls, fast jag däckade på RB och var och hälsade på toaringen när jag kom hem. Det var väl det som gjorde susen. En dubbeltreo och en c-vitaminbrus hjälpte till en hel del också. Bästa bakismedicinen! 

Kall Coca-Cola måste va det bästa som finns. Första klunken man blir tårögd och lite anfådd av, wunderbar! Haha.
Undra vad man ska käka till middag ikväll då. Blä. Gillar verkligen inte middagar, iaf inte när jag behöver laga den själv och behöver käka själv också. Blir nog mackor och oboy istället. Lat som man är!





Kommentarer
Postat av: Medricka

tårögd och andfådd!?!? Det där får du utveckla, hahaha



PUSSIGULL

2009-03-11 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0