Hej och hå i lingonskogen

Idag är det massa sooool ute. Jag är så glad för det! Tog till och med på mig vårjackan. Lär säkert ångra det när jag går hem efter jobbet sen men, what the heck liksom. Optimist, ja visst!

Idag kommer pappa hem. Har vart i Danmark sen i måndags. Har vart jättetomt hemma, men ändå skönt. Hehe.
Imorn är det fredag och slutar tidigt. Så himla skönt! Ska in till stan sen och förmodligen köpa en skitsnygg vindjacka jag sett från Nike. Me so happy! Fick en del på skatteåterbäringen så jag slipper ha dåligt samvete. Joakim har övertygat mig. Hehe.

Åh det va så gott med våfflor igår. Glass och hjortronsylt. Vattnas i munnen bara av att tänka på det. Mmm.

Återgå till arbetet! Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anna

Wooohooo så du köper jackan! YEYY!! nu ska jag smsa dig, det har kört ihop sig lite angående morgondagen... Vi hörs baaabe! :)

pussigullunge

2009-03-26 @ 21:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0