Ingvar Kamprad kan han

Gud den här dagen har vart sjukt lång. Känns som två dagar typ. Hehe.
Jobbade till 14. Mamma blockade sen upp mig och vi åkte mot Uppsala och min kära bror och brorsdotter. Dottra fick hänga med oss till Ikea där vi röjjde fett. Eller hon sprang runt och jag och morsan försökte kolla på grejer samtidigt som att hålla reda på henne. Jag dock bättre än min mamma på att både hålla reda och sätta henne på plats. Jag som inte ens har varit en mamma som min egen. Kommer nog bli supermama.

Dottra är så jävla rolig. Oförutsägbar och så tankspridd. Hon sätter sig ner på en stol efter att ha sprungit runt till alla små rum och säger att hon har det tråkigt. "Har du tråkigt?!" frågar jag förvånande och hon svara "nej", garvar och springer vidare. Hon börjar asgarva för minsta lilla. Så jävla roligt. Man kan inte inte garva åt nått sånt. Ett spontant asgarv. Klockrent.

Jag införskaffade mig en röd läslampa, två doftljus, en klädhylllegrej i tyg, en hänggrej (impulsköp/inte kommer att användas) och klisterchabliner (blommor) till väggarna. FETT!


Påväg tillbaka till brorsan frågade dottra om jag kände igen henne (dah?) och jag garvade och svarade att det är väl självklart jag gör det. "Känner du igen mig?" frågade jag henne. Hon kollade på mig som om jag vore dum i huvudet, sen svarar hon "määäh, det är väl klart! du är ju fia!" och så börjar hon asgarva igen. Haha. Sjukt kul!



Den här dagen har vart mysig, rolig och fett inspirerande. Min älskade mamma är underbar. Kul att träffa brorsan på egen hand (utan den långa armen).


Snart fyller skitungen myndig. Kan man få tillbaka sitt legget också. "Karin kan jag få låna mitt legg?". Tack för den!








Yo: Truestory.

Kommentarer
Postat av: truestory

.."hörru, ge hit ditt legg" haha

2009-03-03 @ 00:12:04
URL: http://truestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0