Juråssko

Är hur trött som helst idag. Urk. Sov bara 6h inatt. Behöver verkligen mina 8h för att må bra. Hehe.

Igår gick jag och la mig och skulle sova vid 12tiden. Då helt plötsligt hör jag en duns och två personer börjar och gapskriker på varandra. Hur läskigt som helst! Dom skriker både det ena och andra till varandra och man hör en smäll till och ena personen börjar gråta. Jag är helt ensam hemma och håller på att få en hjärtattack. Så jävla obehagligt! Två i grannlägenheten är det. Ställer mig i skrubben och kollar ut redo för att ringa snuten. Men dom lugnar ner sig som tur är.
Alltså sånt där är så jävla läskigt. Man har ju ingen aning om varför dom bråkar och hur deras hemsituation är, om man ska rycka in, ringa polisen eller bara skita i det. Jag skulle aldrig kunna skita i att hjälpa till om det var nått allvarligt. Kanske inte hoppa in själv men iaf ringa på nån. Skitviktigt sånt där! Kan handla om folks liv ju.

Sen kunde jag självklart inte sova, ringde Joakim och vi låg och snackade i 2h typ om allt möjligt.
Det kändes verkligen i morse att jag sovit lite. Va helt svullen runt ögonen. Haha. Sexigt värre!
Sitter på jobbet nu och tröstar mig med en redbull.



Fredens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0