Nöden har ingen lag

Imorn är det fredag den 13e. Dumdum. Undra vad som kommer att hända? Även fast jag inte är skrockfull så om det händer ngt så kan man iaf skylla på att det är fredagen med stort 13.


Jag vill verkligen resa nånstans, och då menar jag inte till typ Danmark eller nån annanstans i Europa (inte för det är nå fel med det!) utan reeeeesa nånstans, nånstans långt borta. Typ Australien eller Nya Zeeland eller nått. Hur soft vore inte det? Vill va borta ett tag också. En månad skulle vara nice. Fast det räcker med två veckor också. Åååååh. Fast det blir i höst då, eller vinter. Måste spara cashie. Iiiih. Längtar!

Jag är så äckligt sugen på chocklad. Imorn får jag äta det! Eller får och får, hade jag orkat köpa efter jobbet hade jag ätit det nu. Längtar tills imorn, slutar tidigt och så kommer Joakim hit. Myspys.

Mina tänder ilar. Måste skaffa tandkräm mot det...

Kommentarer
Postat av: Anus

Whats wrong med finlandskryssning? hahaha :)))

2009-03-13 @ 19:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0