Undra sa flundra ...

Gud vad man funderar mycket på kvällarna. När man slappnar av och inte gör så mycket alltså. Det värsta är ju när man inte kan sova på kvällarna för att man ligger och tänker på massa olika saker. Drömmer sig bort, funderar över framtiden.

Undra vad som kommer hända i framtiden. Man är ju nyfiken, men å andra sidan är det ganska skönt att inte veta.
Jag fick reda på för nån timma sen att en gammal bekant gifte sig igår och har ett barn påväg. Blotta 20 år. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det om jag ska vara ärlig. Snacka om att bli vuxen i förtid, fast det skummaste är egentligen att det är mer "accepterat" och vanligt att skaffa barn i den åldern än att gifta sig, jag känner 2st som fick barn innan dom fyllt 18 och jag känner ett par som gift sig. Man reagerar nog mer på att nån gifter sig än får barn i den åldern. Jag menar ett barn kan man ju aldrig skilja sig från och det kan man ju en partner. Lustigt det där.

Jag ska aldrig gifta mig. Inte förlova mig heller. Men barn det vill jag ju såklart ha. Funderar redan på namnen. Haha. 2-3st barn vill jag nog ha. Inte 10st som dom i Familjen Annorlunda. Herrejävlar alltså. Snacka om att aldrig få en lugn stund. Som att ha ett dagis hemma 24/7. Jag skulle bli vansinnig. Det jag inte heller förstår är att mamman tryckt ut alla barnen också. Usch. Får ont bara av tanken.
Kom och tänka på den där kvinnan i USA (?) som fick 7lingar, och hade 5 barn innan. Hon var ensamstående råga på allt. Hade inte haft sex på 6 år typ. KUL! Alltså hur klara man av ngt sådant?! Hon måste gå på ngt annars är det ju helt sjukt. Som de gamla hemmafruarna på 50talet. Tjack för hela slanten och man kunde städa och fejja och dona dagarna i enda.

Nej 2-3st får räcka för mig. Just nu räcker det gott med en brorsdotter på 3år. Man kan lämna bort henne när man tröttnar. Haha. Hon är ju för skön alltså. Riktig cooling. Ska träffa henne imorn. Underbart. Man kan inte sluta le när man är med henne, eller jo nu ljuger jag. Hon är en riktig liten skitunge och ska såklart trotsa en i mellanåt, men det hör ju till. Oftast är hon snäll.





En riktig cooling.




Nej nu är det dags att sova. En dag imorgon också.

Sov gott alla(h)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0