Blindhet sätter sig först på ögonen

Idag har jag varit ovanligt pigg och energig. Hur skönt som helst. Gick upp klockan 9, kan bero på det. Man ska inte sova för lite och inte för mycket. Iaf inte jag. Jag påverkas jättemycket av hur jag sover. Som ett barn. Jag kommer iofs nog alltid vara ett barn.

På torsdag är det röd dag och det betyder ledighet. Så najs. Träna på dagen och sen färga hårt. Ensam hela dagen. Jag älskar att vara själv, till viss del vill säga, 1-2 dagar går jättebra. Sen blir det trist. Men att bara umgås med sig själv, inte prata med någon, stänga av hjärnan och bara vara. Underbart att träna själv också. Brukar köra crosstrainern på gymmet medans jag kollar på tv. Kommer på mig själv att skratta högt och kommentera vad som händer. Perfekt träningssätt. Man blir distraherad och glömmer bort att det är jobbigt.


Yksi, kaksi, kolme - kan jag få hålla i din.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0