Förfest på Ballen

Sitter just nu på balkongen och myser. Underbart jäkla väder. För 1 år sedan (i dag) tog jag studenten. Tiden går väldigt snabbt. Jag känner mig stor men ändå inte. Iofs gick ju jag om ett år och skulle egentligen tagit den för 2 år sedan, men shit happens.
Brukar tänka på hur det kommer att se ut om typ 5 år. Spännande och läskigt. Jag längtar faktiskt. Är inte så överförtjust i att vara 20år bara. Det känns larvigt på nått sätt. Man har inte mycket att säga till om och det är inte många som tar en på allvar. "Dagens ungdom". Jag vill att livet ska börja någongång, och det gör de inte förens man flyttat hemifrån. Det kommer hända någongång under nästa år så det är bara att stå ut. Om man har bott hemma i 20år så kan man göra det 1 år till. Det är ju inte speciellt lång tid heller.

Imorn får jag min efterlängtade spikmatta. Jag funderar på ett liv som fakir framöver. Ser en ljus framtid ska ni veta.

Snart bär det av till jobbet. Jobbigt och gå i 7min och sen vara framme, men vad gör man inte för pengar. Har vart uppe sedan 5.30 så jag känner mig lite konstig, mer än vanligt då alltså. Känns väldigt konstigt att man varit i Liljeholmen, suttit på ett möte i 1½ timme och sen åkt tillbaka. Nu är jag iaf fast anställd på EuroSko så jag tackar och bockar. 6 månader gick som på räls.



Har bästa utsikten från min balkong; en tvättstuga





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0