Tuggaren

Nu är mitt hår väldigt mörkt. Mörkbrunt är färgen men nu i början är det nästan svart. Fint i alla fall!

Har haft ont i huvudet nästan hela dagen. Grymt jobbigt. Man kan inte tänka ordentligt och det mesta känns jobbigt. Tack vare min kära vän och snart färdigutbildade vän Anna så har jag inte längre denna besvärliga huvudvärk. Hon har sovit här sen i går så en massage om dagen är hyran.
Vi köpte mat ute och tog hem. Så skönt att inte behöva laga. Sushi är bra gott!

Nu är jag trött och ska alldeles strax knyta mig. Konstigt uttryck egentligen. Knyta sig.


Har funderat lite på om man kanske ska ta och utbilda sig till någonting roligt. Anna går som sagt massageutbildning och en annan kompis till makeup artist. Vill också kunna någonting sånt roligt. Nu är det dags att tänka till ordentligt. Finns ju en hel del att välja mellan. Spännande.


Imorn är det fredag och det är skönt. Slutar tidigt och jobbar ej på lördag.
På måndag är det löning och det betyder bara en sak... SHOPPING!

Fred ut people.



Sjyst bild för ett t-shirt tryck (ni hörde det från mig först!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0