Sunday, bloody sunday

 

Söndag är en av mina favoritdagar. En dag man inte känner att man behöver göra ett skit på. En dag man kan blicka tillbaka på veckan som varit och se vad man har presterad, och framförallt en dag man kan börja planera in och styra upp veckan framför en.

Imorgon är det första passet för yogan. Ser verkligen fram emot det. Hoppas man kan bli lite yogig då!



Som ett par kan man verkligen lära sig från andra par när dom kommer i konflikt och hur dom beter sig mot varandra. Jag och min man brukar diskutera sådant och man lär sig mycket, speciellt hur man (vi) ska bete sig mot varandra.
Man kanske ska plugga beteendevetenskap?



Arividatsie




Du är det finaste jag vet
Du är det dyraste i världen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0