I'd rather go blind

Sitter ganska mycket på Youtube och kollar musik. Hade Beyonce's covers av Etta James från filmen Cadillac Record. Så jävla bra alltså! Får rysningarna i hela kroppen.
Jag älskar vad musik gör med en. Alla känslorna, alla minnena. Så klychigt, men så underbart.

Jag och mat går inte ihop alls nu för tiden. Får fler och fler äckelupplevelser av saker jag brukar tycker om, det betyder alltså att jag blir väldigt begränsad när det kommer till mitt intag. Jag är ingen fena på att laga mat heller så det suger med andra ord. Jag ska definitivt anställa en kock när jag blir rik, eller så får Joakim skärpa till sig!
Hela min familj är fenor på att laga mat men jag har inte alls fått den egenskapen, kanske för att jag är så bortskämd och vet att jag inte kan göra det själv. Då käkar jag hellre mackor till middag. Nämde jag att jag är lat också?
Man kan ju inte käka på restaurang varje middag liksom... Eller kan man det? När jag blir rik så!



Nu blir det glass i stora lass. Kan man äta glass till middag kanske? Svar: Ja.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0